hakker tenner
Jonas
2005-12-08 23:02:00 UTC
Hver gang jeg forteller hunden min at vi skal "gå tur", springer hunden min
mot utgangsdøren glad og fornøyd. Hunden sitter ved døren og venter på at
jeg skal ta på henne båndet noe som er vanlig rutine.
Men i det siste har jeg lagt merke til en annen ting som samtidig skjer,
nemlig det at hunden min begynner å hakke tenner veldig fort ?? Dette skjer
mens hun sitter å venter på at jeg skal kle på meg osv...
Hva betyr egentlig det og hvorfor gjør hunden min det ? Kan det være fordi
hunden kommer opp i en høy "drift", at tennene hakker ukontrollert og
ubevisst ? eller er det en annen grunn.. Egentlig helt ubetydelig, men
hadde vært morsom å vite eksakt hva som utløser dette.
Jonas
Kristin Gudem
2005-12-09 00:11:28 UTC
Post by Jonas
[...]
Jeg ville kalt det stress, rett og slett. Hunden gleder seg til å gå på
tur.. og stresset stiger.
Men mulig jeg tar feil :-)
Kristin
Tom Thorvaldsen
2005-12-09 01:08:26 UTC
Post by Kristin Gudem
Post by Jonas
[...]
Etter det som står i lærebøkene så skal dette være tegn på opphisselse.
Min veslekar gjør dette når han lukter fruer.

Tom T
Super M
2005-12-09 03:36:09 UTC
Post by Tom Thorvaldsen
Post by Kristin Gudem
Post by Jonas
[...]
Min gjør også det når han SMAKER (!!) fruene.