Hei June
Wanja og Pippi
2007-11-04 11:01:25 UTC
Hei hei

Jeg ville bare si at Lakota har spist idag og jeg venter bare på at hun skal
bæsj slik at jeg får se hvordan den er idag. Hun liker ikke regnet og vil
ikke være ute. Hun vil heller ikke gå på do ute når det regner. Jeg var ute
med henne helt til hun tisset. Det virker som om hun er bedre idag. Jeg skal
dra en sosialiseringstur i morgen til dyreklinikken og ordne time til
vaksinasjon. Tenkte å bestille time torsdag den 22.11 eller tirsdag den
27.11, hvilken av de to datoene tror du passer best i forhold til forrige
vaksinasjon?

Du får kose deg videre med gjengen.
--
Wanja, Pippi og Lakota
http://www.storpuddelen.com
Hjemmesiden er stadig under oppdatering!!
Wanja og Pippi