God påske
Per Olav
2008-03-10 16:17:07 UTC
Siden påsken snart står for døren ønsker jeg alle gjenværende nah-ere
en riktig god en :)

En spesiell hilsen til alle NRH'ere. Måtte dere få lite å gjøre :)
--
Per Olav
http://www.wolfdog.no/
- Henry Cate -
Wanja og Pippi
2008-03-11 17:19:00 UTC
Hei Per Olav

Du få også ha ei god påske.

God påske til gruppa fra meg også

Kos dere så masse i påsken og nyt godværet.
--
Wanja, Pippi og Lakota
http://www.storpuddelen.com
- Henry Cate -
Mona
2008-03-12 12:19:25 UTC
Post by Per Olav
Siden påsken snart står for døren ønsker jeg alle gjenværende nah-ere
en riktig god en :)
En riktig god påske til deg og dine også! :)
Post by Per Olav
En spesiell hilsen til alle NRH'ere. Måtte dere få lite å gjøre :)
Vel, jeg ønsker litt å gjøre - skal sitte vakt i et av de mest
skredutsatte områdene, og vi kommer til å ha helikopteret "på trappa"...
:) Men selvfølgelig håper vi at ingen blir tatt av skred! Men det er
ikke uvanlig å gjennomsøke skred, selv om det etter all sansynlighet er
tomt - just in case.
--
Mona,
www.freewebs.com/arghtia