Gammel kjenning
JAHJ
2008-01-25 06:19:02 UTC
Det ble snakket om "he's back" sist uke, men nå er spørsmålet om flere
gamle kjenninger på nah figurerer i pressen:
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=510165
Oppdrett av Rottweilere?
Per Olav
2008-01-26 00:06:58 UTC
Post by JAHJ
Det ble snakket om "he's back" sist uke, men nå er spørsmålet om flere
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=510165
Oppdrett av Rottweilere?
Har vært mye rart innom nah - men disse tror jeg ikke har vært på
besøk :) Noen som vet?
--
Per Olav
http://www.wolfdog.no/
- Henry Cate -
r***@gmail.com
2008-01-28 10:18:10 UTC
Post by Per Olav
Har vært mye rart innom nah - men disse tror jeg ikke har vært på
besøk :) Noen som vet?
Ukjent for meg ihvertfall. Har sjekket de rottweilere som er
registrert de siste årene, og det er ikke noen med adr eller lignende
i det området. Men det kan jo selvfølgelig være det drives et useriøst
oppdrett - dvs bla at man ikke registrer valpene - bare selger.

---
Mona,
www.freewebs.com/arghtia

Per Olav