Hva er alt dette da?? Klikket for noen NAH brukere?
Jhonny Tervu
2010-02-26 19:16:35 UTC
Kjære vene.
Gammel NAH bruker her.
og leser at Ben Werner har blitt drapsmann, Aud Stokman har blitt
fradømt retten til og ha hunder.
Noe mer man ikke har fått med seg eller?
Øyvind
2010-03-03 07:34:37 UTC
"Jhonny Tervu" <***@gmail.com> skrev i melding news:d7bbd8dd-6e1f-45a2-948d-***@v13g2000yqv.googlegroups.com...
Kjære vene.
Gammel NAH bruker her.
og leser at Ben Werner har blitt drapsmann, Aud Stokman har blitt
fradømt retten til og ha hunder.
Noe mer man ikke har fått med seg eller?

Er det noen som kan oppdatere oss?

Øyvind.
Per Olav
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=596844
Øyvind
2010-08-04 09:15:36 UTC
Post by Per Olav
Post by Jhonny Tervu
[...]
Blir det åpen rettsak tro, er det noen som skal delta og som kan oppdatere
oss?

http://www.dagbladet.no/2010/08/04/nyheter/innenriks/drap/12825911/
Per Olav
2010-08-08 07:15:18 UTC
Post by Øyvind
Blir det åpen rettsak tro, er det noen som skal delta og som kan oppdatere
oss?
http://www.dagbladet.no/2010/08/04/nyheter/innenriks/drap/12825911/
Jeg antar at rettsaken blir holdt for åpne dører.
po
Anonym
2010-08-09 14:34:29 UTC
Jeg vurderer å møte opp for å få med meg ihvertfall deler av saken.
Per Olav
2010-08-09 21:25:55 UTC
Post by Anonym
Post by Øyvind
[...]
Ikke bli forbauset om du ser meg der :)
po
Christian Kavli
2010-08-10 05:26:52 UTC
Post by Per Olav
Jeg vurderer å mÞte opp for å få med meg ihvertfall deler av saken.
Ikke bli forbauset om du ser meg der :)
Husk popkorn og cola -- i god n.a.h-Ã¥nd :)
christian
Per Olav
2010-08-10 08:19:45 UTC
Post by Per Olav
Post by Anonym
Jeg vurderer å møte opp for å få med meg ihvertfall deler av saken.
Ikke bli forbauset om du ser meg der :)
Husk popkorn og cola -- i god n.a.h-ånd :)
Er det lov det da? :P
po
Anonym
2010-08-10 15:13:19 UTC
Post by Per Olav
Post by Anonym
Post by Øyvind
[...]
Det finnes nok ting som ville overrasket meg mer..

For de som måtte lure, saken starter kl 9 om morgenen og varer til 16
i følge websiden til domstolen.

Saken er berammet til å vare 5 dager, 6. til 10. september.
Sal 3 i Follo Tingrett.
Øyvind

http://www.facebook.com/pages/Oslo/Stottegruppe-for-Aud-Stokman/103682746338808#!/pages/Oslo/Stottegruppe-for-Aud-Stokman/103682746338808?v=wall&__a=4&ajaxpipe=1
Ingrid Margrete Friheim
2010-08-12 05:53:01 UTC
"�yvind" <***@mail.no> skrev i melding news:***@telenor.com...

> [...]
| Aud Stokman har blitt
| fradømt retten til og ha hunder.
| Noe mer man ikke har fått med seg eller?

Kanskje at ho har flytta til Sverige og skaffa seg småbruk og hunda der
http://www.glomdalen.no/nyheter/article5217631.ece
--
Mvh/Kind Regards
Ingrid Margrete Friheim

This news is scanned with Avast!.
Frank
2010-08-12 09:19:35 UTC
Post by Ingrid Margrete Friheim

> [...]
Kanskje at ho har flytta til Sverige og skaffa seg småbruk og hunda der
... og at svenskene ikke setter særlig pris på det nye naboskapet noe.

Skaper noe heftig debatt der oppe

--

Hun fikk seg en ny hund, som nå er borte igjen

"Hunden stals från den norska kvinnan"

http://ltz.se/nyheter/stromsund/1.2239034-hunden-stals-fran-den-norska-kvinnan
Øyvind
2010-09-07 12:51:31 UTC
Er det noen som vet om rettsaken er i gang?

Øyvind.
Anonym
2010-09-07 19:36:05 UTC
Post by Øyvind
Er det noen som vet om rettsaken er i gang?
Saken er i gang, jeg har dessverre ikke klart å ta meg fri for å se
den.

oblad.no rapporterer fra saken..
De kan melde om at Ben Werner etter å ha drept den andre mannen la en
kniv og et potteskår i hendene hans..
Å plante våpen på en man har drept er jo noe drøyt vil jeg si.

Jeg synes påtalemyndighetens påstand er alt for mild, i dette
tilfellet burde de satset på forvaring.
Øyvind
Takk for link.
Per Olav
2010-09-10 22:51:09 UTC
Post by Anonym
Post by Øyvind
[...]
Jeg var tilstede to av dagene, tirsdag og fredag (igår).
Aktor la ned påstand om 9 års fengsel mens forsvarer ba om frifinning
subsidiert ansees på mildeste måte.

Beboerne i grenda var mildest talt rystet over framstillingen i
Østlandets Blad.

Av forsvareren ble Solstrålen berømmet for sitt arbeid med hundeloven
til tross for at han etter eget utsagn ble truet av "lobbyistene" og
vitnemålene fra grendas beboere ble av forsvareren ansett som lite
troverdige.

Dom falller tirsdag 21. september kl 1230.
po
Anonym
2010-09-27 18:03:40 UTC
Post by Per Olav
Jeg var tilstede to av dagene, tirsdag og fredag (igår).
Aktor la ned påstand om 9 års fengsel mens forsvarer ba om frifinning
subsidiert ansees på mildeste måte.
Og i dag falt dommen.. 5 års fengsel!
Det vil jo si at galskapen snart er løs igjen :(