En stygg sak
Esa K Viitala
2007-12-19 15:01:01 UTC
Jeg ønsker God Jul til alle i gruppen, men spesielt til denne hunden:
http://my.opera.com/EsaOgMikke/blog/dyremishandling

---ekv
Ingrid Margrete Friheim
2007-12-19 15:34:50 UTC
"Esa K Viitala" <***@online.no> skrev i melding news:***@telenor.com...

| Jeg ønsker God Jul til alle i gruppen, men spesielt til denne hunden:
| http://my.opera.com/EsaOgMikke/blog/dyremishandling
|
| ---ekv

God jul til deg også og så håper jeg at Julnissen tar med seg hunden når han
suser forbi om ikke lenge.
--
Mvh/Kind Regards
Ingrid Margrete Friheim

This news is scanned with Avast!.
Wanja og Pippi
2007-12-22 11:51:05 UTC
God jul til deg og dine og alle her på gruppa.
--
Wanja, Pippi og Lakota
http://www.storpuddelen.com
---ekv
Per Olav
2007-12-23 17:49:48 UTC
Post by Esa K Viitala
http://my.opera.com/EsaOgMikke/blog/dyremishandling
Jeg håper inderlig at Mattilsynets lokale representant tar affære og
at det ordner seg til det beste for hunden.

God jul til alle
--
Per Olav
http://www.wolfdog.no/
Kristin B. B.
2007-12-25 23:03:03 UTC
Post by Esa K Viitala
http://my.opera.com/EsaOgMikke/blog/dyremishandling
---ekv
Enig i at dette ikke ser bra ut, men du - hva sier eieren? For du er vel
ikke en sånn som sprer denne typen informasjonen og disse påstandene på
Internett, uten at eier i det hele tatt aner at noen reagerer på deres
hundehold?

God jul til deg også :)

--
Mvh