Nytt medl.
Wenche Olavesen
2008-01-28 17:09:55 UTC
Heisann folkens.. Jeg var en gammel traver her inne for noen år tilbake. Nå
er jeg back..

Mvh
WencheO
http://www.iskytrouble.com
Rune La
2009-04-03 22:13:17 UTC
Post by Wenche Olavesen
Heisann folkens.. Jeg var en gammel traver her inne for noen år tilbake.
Nå er jeg back..
Mvh
WencheO
http://www.iskytrouble.com
Welkome back! :)

Jeg mener å erindre at du drev med oppdrett av Grand Danois..
Jeg drev på den tia (sent 90 talet) med oppdrett av Bullmastiff.

I dag er jeg heldig eier av ei Leonbergerfrøken.
Ei hærlig og godlynt frøken som blir 3 år til sommeren..

Rune La
Per Olav
2009-04-08 07:53:22 UTC
Post by Rune La
[...]