Sledehundtur
Terje Sundsvold
2010-11-13 10:56:40 UTC
Hei.

Jeg får noen franskmenn på besøk om en måneds tid. Mannens drøm er å
være med på en sledehundtur i snø og skog. Min bikkje ville bare ha
sett dumt på meg om jeg skulle få han til å trekke noe som helst, så
jeg trenger å finne ett litt mer realistisk alternativ. Vet noen om
noen som kan tilby en tur for en franskmann, som vel kan sies å være
både fjellvant og skivant, men som ikke har noe særlig erfaring med
hunder? Vi bor i Oslo, så det bør vel helst ikke være lenger unna enn
et par-tre timers kjøring derfra.

Mvh
Terje
Christian Kavli
2010-11-14 14:14:13 UTC
Post by Terje Sundsvold
Vet noen om
noen som kan tilby en tur for en franskmann, som vel kan sies å vÊre
både fjellvant og skivant, men som ikke har noe sÊrlig erfaring med
hunder? Vi bor i Oslo, så det bÞr vel helst ikke vÊre lenger unna enn
et par-tre timers kjÞring derfra.
christian
Christian Kavli
2010-11-14 14:21:51 UTC
Post by Terje Sundsvold
[...]
PrÞver igjen...

Sjekk med Norsk Trekkhundklubb (Oslo): www.norsktk.no. Mulig de har et
medlem som kan ta dere med på en tur. Evt. prÞv en annen medlemsklubb
i Norges HundekjÞrerforbund: www.sleddog.no.
--
christian